05 August 2026, 07:16
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· telfort.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Proximus Gebruikers Groep » Proximus diverse » Algemeen
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
GSM-nummer
biencop
24.08.2025 Ik heb jarenlang mijn Nokia niet gebruikt. Nu wens ik die opnieuw te gebruiken maar ik ken mijn GSM-nummer niet meer
van deze GSM. Aanmelden bij My Proximus helpt niet. Hoe geraak ik terug aan mijn oproepnummer?
Alvast bedankt.

Admin
How to Find my Phone Number on Nokia C12 / Look Up Your Phone Number

Hierboven staat een nuttige YouTube-video die laat zien hoe je je eigen telefoonnummer kunt vinden op een Nokia-toestel zoals de C12. Hoewel elk model net iets anders kan werken, geven de stappen in de video vaak een goed idee van wat je moet doen.

Stappen om je GSM-nummer terug te vinden op je Nokia:

1. Bekijk de 'Eigen nummer' of SIM-info in het toestelmenu
Bij oudere Nokia-toestellen (zoals N95) kon je je nummer terugvinden via:
* Menu → Contacten → Opties → SIM-contacten → SIM-directory → Opties → Mijn nummer.
Bij eenvoudigere (feature) telefoons kan zo’n optie ook beschikbaar zijn onder SIM-instellingen of netwerk-informatie.

2. Gebruik een universele code
Sommige Nokia-toestellen ondersteunen de code *#100# om het eigen nummer op het scherm te tonen. Dit is zeker de moeite waard om uit te proberen.

3. Bel of sms naar een ander toestel
Een van de eenvoudigste methodes: bel of sms met je Nokia naar een ander toestel in de buurt en je eigen nummer verschijnt zichtbaar op dat apparaat.
Dat is een snelle en verstandige manier als de telefoon zelf je nummer niet toont.

4. Via MyProximus (online)
Via de online omgeving *MyProximus* kun je je mobiele nummer meestal terugvinden onder: Mijn producten → je mobiele nummer → Diensten → klik op “+” of “Actief” → Ontgrendel uw kaart. Daar zou het nummer en soms zelfs het SIM-nummer (ICCID) moeten verschijnen.

Je gaf aan dat aanmelding via MyProximus voor jou niet werkt. In dat geval kun je gebruikmaken van onderstaande alternatieven.

5. SIM-kaart in een ander toestel plaatsen
Zet de SIM-kaart over naar een ander gsm-toestel (bijvoorbeeld een moderne smartphone). Onder Instellingen → Over de telefoon → SIM-status of “Mijn telefoonnummer” kun je het nummer zien.
Smile

biencop
Bedankt!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GSM-nummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: biencop
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Belgacom?

Ja
Ja
0% [0 stemmen]

Nee
Nee
100% [2 stemmen]

Stemmen: 2
U moet inloggen om te stemmen.